Sunday 8 April 2012

Jalan jalan pusing Bandar



Hai awok awok..
awok awok sumer sihat ke ??
hope sihat sentiasa deh.
hehe.
dalam entri kali ney Cik Mira nak share tentang ape yang Cik Mira buat ari ney??
ishh.. awok awok jangan laa buat muka cuak-cuak gitu.
Jangan risau lah aku tak buat benda jahat pon, ney aku nak share pasal ari ney aku pusing-pusing bandar ngan adik aku.
syokk jugak walaupun bandar RAUB tempat kelahiran aku ney tak de la besar mana pon.
bandar bese je kot. huhu

Sebenarnye aku g bandar pon sebab ade benda nk beli kebetulan pulak ade pasar Ahad. pasar ney juz ade hari Ahad je. hehe
ramai jugak manusia manusia dekat bandar tadi.
agak sesak jugaklah pasar tadi.
tapi yang penting ape yang aku cari sumer ney dapat.
Alhamdulillah..
nak tau tak camne reaksi muka aku bila apa yang aku cari sumer ade dekat pasar tu.

mestilah aku happy + bersyukur


cam ney lah muka aku bila da dapat ape yang dihajati.
hahahaha

Lepas pusing pusing pasar Ahad aku pon round round la dekat bandar. tapi banyak kedai yang tutup.
maklum la hari Ahad kan kan ??
Hari cuti tu.

Tapi aku sikit penatlah sebab jalan merata rata bandar oo.
mau tak penat kan ??
hahaha
balik je terus aku tido lah.
ape laie den nak tunggu tunggu
dah lotih tido jo la.


Ok lah sampai sini je laa aku nak citer sal ape yang aku buat hari ini.
citer aku ni memang agak memboringkan tapi aku juz nak share jerr.
kan sharing is caring ?? ye tak gitu ??
so, kita share lah.

Ok lah FELLAS sumer.
aku mintak diri dulu.
bubye sumer.



SEKIAN..




Terima Kasih kerana sudi membaca entri ini. Jangan lupa komen.

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Belog Cik Mira