Monday 14 May 2012

Wordless Monday


Hai awok awok.
sihat ke awok sumer ney ??
adoii, aku rase macam lame je tak update entri.*padahal baru semalam tak update.  hahahaha.

okayy, entri kali ney nak citer pasal 'makanan' yang dah aku makan hari ney. Lau korang tengok mesti korang cakap aku pelahap kan??
hahaha. sebenarnye tak de lah pelahap mane pon sebab makan pon bukan lah ape sangat pon.

hari ney aku bangun tido je terus aku mandi *nampak sangat bangun lewat n then pas mandi ape lagi g la tengok ape yang ade bawah tudung saji. hahaha

okayy hari ney my mum wat kerang rebus cicah sambal kicap laa.
sumpah aku cakap kat korang memang sedap. aishh, ditambah ngan sambal kicap tuh, perhh lagilah menambah selera.
kerang lagipun baik untuk menambah darah *rasenye laa

nampak sangat dah nak abes kan ?? memang laa aku makan kan. haha

ney sambal kicap yang amat menyelerakan :)


time petang nye lak my mum rebus jagung pulak.
aishh cam tau je aku suke jagung. haha.

jagung oh jagung kenape engkau sedap ??
hahaha

okayy, sat lagi aku nak g masak megi ayemm. jemput makan :)

okayy time for megi pulak. kat UiTM ney megi dah jadi sahabat baik aku dah. terdesak je aku makan megi jer. lalala

okayy, sekian sahaja entri aku yang ngarut ney. juz for fun n share. lau tak suka harap maaf :D

SEKIAN..


Terima Kasih kerana sudi membaca entri ini. Jangan lupa komen.

4 comments:

  1. suka mkn kerang... tapi x suka mengopeknya.... lagi2 bila buat rendang kerang...
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. ucle , beselah tuh. nak kopek memang malas lau makan cepat jerr. hehehe :D

    ReplyDelete
  3. Terliur tengok jagung rebus tuh!

    ReplyDelete
  4. ardini , hehe. tau xpe. letak butter n susu ckit. perhh memang menjilat jari. hehe :)

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved Belog Cik Mira