Wednesday 29 May 2013

Tahniah to my Uncle !


Hai awok awok !
sihat lake ke ? 
lame rasenye aku tinggalkan blog aku berabuk camney. 
btw, I'm not active blogger macam dulu. 
mase tak berape nak ade dah sekarang. 

lagi pon aku dah nak final semester so kene struggle lah.
doakan tok aku yer kawan-kawan ku sayang :)

btw, ney nak habaq mai uncle aku baru jer mendirikan rumah tangga ngan pasangan pilihan die pada 27/5/2013 baru-baru ney , tahniah buat my uncle and my aunty 

sekitar majlis perkahwinan :

 ney laaa pengantin nyee. same padan kan ??

hantaran jangan lupe. hehe

sempat lagi aku berpossing. with my aunty :)

sampai sini jelah nak citer-citer.
next time ade mase aku update lagi.

btw, aku dah nak balik Dungun. Welcome to campus life miera ! 

*mood : tengok orang kawin rase macam nak kawin jugak. lalala

SEKIAN


Terima Kasih kerana sudi membaca entri ini. Jangan lupa komen.

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Belog Cik Mira