Tuesday 7 January 2014

Moment never end


Hai awok awok. 
sihat belake ke ? 
hope u olls sihat disamping keluarga tercinta eh eh :) 

setelah sekian lamanye aku tak hapdate blog, barulah kini aku sedar dan terdorong untuk hapdate semula.
kenape ? kenape ? eh, suke hati aku lah. haha *maroh pulok doh

sebenarnye entri kali ney berkisar tentang kenangan 
ape itu kenangan ? kenangan itu sesuatu yang indah, ade jugak yang pahit. 
dalam entri kali ney aku nak cerita tentang segala kenangan pahit, manis, kelat, masam aku selame aku belajar di UiTM Dungun.

entri ney mungkin agak membosankan tapi aku nak citer jugak *kisah pulak aku bosan ke x kan, hahaha
sepanjang aku berada kat sane selame 2 tahun setengah cukup mengajar aku erti 'berdikari'

okayy, aku tak nak citer panjang2, aku nak tunjuk foto kejadian jelah eh

gambar ney masa aku mula2 masuk UiTM, mase ney Minggu Destini Siswa (MDS). Ala yang minggu kene buli, dah macam rekruit askar dah. tapi memang bestt walaupon penat teramat sangat. mase ney aku penah menangis nak balik sebab memang terseksa jiwa dan raga. hahaha. *peace akak2 and abang2 OC

mase ney mase aku semester 2. diorang ney la rumet aku a.k.a classmate, kami memang rapat. lahir dah la dekat2. hehehe. first we meet dekat class business math. aku ingat lagi aya(spekmate) tanye aku ngan dayah(yg pakai tudung hitam) boleh tak join kami, so aku pon on jea lah. 2 lah detik permulaan kite berkawan kan :)

yang ney pon kawan aku jugak, kitorang 1 class. die selalu panggil aku mama. hehe. die penah wat birthday party aku, dayah n aya. name die husnaira. miss all the moments with u ira :')

mase ney aku ngan kawan2 hiking Bukit Bauk. memang penat. tengok muke sumer pucat. tapi siyesly wa cakap beb memang bestt wooo. hahaha. yang dari kiri tu miera mansor, dayah, husnaira n aku. yang depan lak fadzreen. rindu giler2 saat ney

okayy, ney gambar mase aku baru jea habis kelas kat karah(name bangunan kat UiTM Dungun). aku sempat lagi posing ngan si dayah ney. kat UiTM memang aku boleh katekan hari2 gak la pakai baju kurung. *alololo, ayunyeee. hahaha bajet 

okayy, sumpah memang aku rindu giler dekat korang sumer. aku hanye harap 1 jea. korang tak lupe aku eh. mane tau nanti ade rezeki kite jumpe lagi kan. hehe.


kalau ade sumur diladang boleh kita menumpang mandi, kalau ade umur yang panjang harap AM1105C batch 1993 first intake kite jumpe lagi :)
SEKIAN.. 


Terima Kasih kerana sudi membaca entri ini. Jangan lupa komen.

3 comments:

  1. Buruan Gabun Sekarang Bersama Agen Csnterbaik Sekarang, Agen Tersebut Merupakan Salah Satu Agen Judi Terpercaya Di Indonesia Loh. Menang Berapa Pun Pasti Tetap Akan Dibayar.

    Untuk Info Lebih Lanjut Silahkan Hubungi Kontak Dibawah :
    Whatsapp : +6281358840484
    Livechat : https://csnterbaik.com/
    Instagram : 818csn

    ReplyDelete
  2. Buruan Gabun Sekarang Bersama Agen Csnterbaik Sekarang, Agen Tersebut Merupakan Salah Satu Agen Judi Terpercaya Di Indonesia Loh. Menang Berapa Pun Pasti Tetap Akan Dibayar.

    Untuk Info Lebih Lanjut Silahkan Hubungi Kontak Dibawah :
    Whatsapp : +6281358840484
    Livechat : https://csnterbaik.com/
    Instagram : 818csn

    ReplyDelete
  3. Buruan banyak jobs setiap hari di post disini

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved Belog Cik Mira