Sunday, 20 October 2013

Love you Mr. Arrogant


Haii , awok awok semua.
apa khabar semua ?? long time no see kan. hehe
al-maklum laa aku dah jarang gegiler update blog.
but.. but today tangan rase rajin pulak nak update blog. ngeh3x
sejak aku balik rumah lepas habis final exam ney, aku jadi penggemar tv tegar pulak. tiap2x petang aku akan layan satu citer ney, syok jugak. Alaa, aku sure korang pon layan kan, malu nak ngaku pulak, ngeh3x

citer yang aku maksudkan tu adalah citer 
LOVE YOU MR.ARROGANT

So, meh kite review ckit citer ney.



berdasarkan ape yang aku tengok citer ney not bad lah. sweet2x gitu. hehehe
kadang2x rase nak jadi si Zaara dalam citer ney. lalalala

pape pon, korang memang sure giler kene layan citer ney tau. best2x

hah, lupe pulak, OST die pon best giler. 
nak download : tetap menantimu - nomad click here

p/s : selamat menonton :)


Terima Kasih kerana sudi membaca entri ini. Jangan lupa komen.

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Belog Cik Mira